به فروشگاه اینترنتی پالیز خوش آمدید!

سوالات متداول

در سایت پالیز تمامی محصولات دارای تضمین کیفیت کالا می باشد. همچنین ضمانت بازگشت وجه در صورت مغایرت کالای ارسالی از نظر وزن و کیفیت با کالای خریداری شده نیز وجود دارد. قیمت مناسب و ارسال فوری و بدون هیچگونه تاخیر از خدمات سایت ما به مشتریان خود است.

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی از طریق مرکز توسعه تجارت الکترونیک به فروشگاه های اینترنتی اختصاص یافته و زیر نظر وزارت صنعت و معدن می‌باشد. مرکز توسعه تجارت الکترونیک هویت صاحب و محل کار یک تجارت آنلاین را با اعطای نشان اعتماد الکترونیکی تأیید می‌کند و آن را به عنوان منبعی معتبر و مرجع معرفی می‌نماید. سایت پالیز دارای نشان اعتماد الکترونیک است. اگر بر روی لوگوی اینماد موجود در بخش پایین سایت پالیز کلیک کنید می توانید مجوز و مشخصات ثبت شده سایت ما را در سایت اینماد مشاهده کنید. 

با کلیک بر روی محصولات وارد قسمت فروشگاه سایت پالیز می شوید. در این بخش می‌ توانید سفارش مورد نظر خود را از بین محصولات انتخاب کرده و با کلیک بر روی اضافه به سبد خرید محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید یا بر روی محصول مورد نظر کلیک کرده تا از مشخصات محصول مطلع شوید سپس در صورت تمایل با فشردن گزینه‌ اضافه به سبد خرید ، کالای خود را برای خرید انتخاب کنید.

پس از خرید محصول مورد نظر با مراجعه به بخش سبد خرید لیست سفارشاتتان را مشاهده می کنید. در صورت تایید نهایی با کلیک بر روی تسویه حساب به بخش تسویه حساب وارد می شوید. در این بخش باید مشخصات و آدرس خود را وارد کرده و نحوه ارسال کالا را از میان گزینه ها انتخاب کرده و بر روی ثبت سفارش کلیک کنید. سپس به درگاه بانکی جهت پرداخت هزینه سفارش فرستاده می‌ شوید.

پرداخت ها با استفاده از کلیه کارت های عضو شتاب و درگاه امن بانکی انجام می شود. برای انجام این کار شما به شماره 16 رقمی موجود بر روی کارت ،  شماره CVV2 مندرج روی کارت ، زمان انقضا موجود روی کارت ، رمز دوم پویا احتیاج دارید. 

برای پرداخت اینترنتی لازم است از قبل رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. برای فعال‌ کردن رمز خرید اینترنتی می ‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت مراجعه ، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس در بخش رمز دوم ، رمز خود را وارد کنید. امکان انجام این عملیات از طریق سایت بانک صادر کننده کارت نیز وجود دارد. با توجه به لزوم استفاده از رمز دوم یکبار مصرف برای تراکنش های بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان، باید سرویس رمز یکبار مصرف کارت شما فعال شده باشد.

پس از ثبت سفارش سایت پالیز سفارش را پردازش و آماده ارسال می کند. پس از ارسال سفارش کدپستی 16رقمی پیگیری سفارش به شماره تلفن شما پیامک می شود. همچنین با مراجعه به قسمت حساب کاربری می توانید در قسمت سفارشات ، سفارش خود را پیگیری کنید. 

شما می توانند برای پیگیری سفارش به حساب کاربری خود بخش سفارشات مراجعه کنید. اگر در این بخش سفارشات به صورت تکمیل شده باشد پس مراحل خرید کامل و بدون هیچ نقصی انجام شده است. در مرحله بعد برای پیگیری سفارش می توانید با شماره 53221905 – 071 یا 09389852185 تماس گرفته یا از طریق گزینه گفتگوی آنلاین پیگیر سفارش خود شوید.

چون ارسال کلیه سفارشات سایت در روز کاری بعد انجام می شود. مشتریان تا ساعت 8 شب همان روز سفارش فرصت دارند تا با شماره 53221905 – 071 یا  09389852185 تماس بگیرند و سفارش خود را لغو کنند.

خیر ، بعد از ارسال کالا امکان لغو سفارش به هیچ عنوان وجود ندارد.

در صورت لغو سفارش وجه پرداختی پس از 48 ساعت به حساب شما بازگردانده می‌ شود.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی دچار اختلال شده و پرداخت ناموفق انجام شود. در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد و معمولاً بانک مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان بازگردانده نشد با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا اشکال برطرف شود.

خیر ، در حال حاضر تنها روش پرداخت به صورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی است و امکان پرداخت در محل وجود ندارد. 

خیر ، در حال حاضر امکان انجام سفارش به صورت تلفنی و یا حضوری وجود ندارد و تنها روش ثبت سفارش به صورت آنلاین می باشد.

خیر ، امکان ثبت سفارش کالای که در سایت موجود نیست وجود ندارد.

پس از ثبت نهایی و پرداخت هزینه کالا سفارش شما توسط سایت پالیز پردازش شده و پس از آماده سازی و بسته بندی تحویل اداره پست می شود. کالا از طریق پست سفارشی یا پیشتاز با توجه به انتخاب شما برایتان ارسال می شود.

در پست سفارشی معمولا کالا ها به صورت زمینی حمل شده و به مدت ۶ الی ۸ روز طول می کشد تا به دست مشتری برسد. در پست پیشتاز کالا ها از طریق هوایی حمل شده و در بازه زمانی ۴ الی ۶ روزه به دست مشتری می رسد. از طرفی هزینه پست پیشتاز نسبت به پست سفارشی بالاتر است.

هزینه ارسال کالا با توجه به وزن کالا و مسافت و شیوه ارسال کالا بر اساس تعرفه اداره پست محاسبه می شود.

در صورتی که در هنگام ثبت سفارش گزینه ارسال با پست پیشتاز را انتخاب کنید. در زمان تحویل کالا به اداره پست کدی ۲۴ رقمی به مرسوله شما تعلق می گیرد این کد به نشانی آدرس ایمیل شما ارسال می شود. می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت پست به آدرس  http://itemtracking.post.ir  و وارد کردن شماره مرسوله بسته خود را پیگیری کنید. 

بله ، برای انجام خرید و تعیین و تغییر آدرس ، حذف یا اضافه کردن سفارشات خود باید در سایت ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت به راحتی ظرف یک دقیقه انجام می شود.

در هر صفحه از سایت با کلیک بر روی دکمه حساب کاربری تعبیه شده در قسمت بالایی سایت یا بر روی دکمه ثبت نام در حالت موبایل به بخش ثبت نام خواهید رفت. در این بخش با وارد کردن ایمیل و تعیین رمز عبور به راحتی در سایت ثبت نام می کنید.

اگر شما قبلا در سایت ثبت نام کرده باشید با کلیک بر روی دکمه حساب کاربری در بخش بالای سایت و یا کلیک بر روی دکمه ثبت نام در نسخه موبایل وارد بخش ورود به سایت می شوید. در این بخش با وارد کردن ایمیل و رمز عبوری که قبلا در سایت ثبت نام کرده اید می توانید وارد سایت شوید.

در صورت فراموش کردن رمز عبور باید در هنگام ورود به سایت بر روی لینک فراموش کردن رمز عبور کلیک کرده و در صفحه بعد باید ایمیلی جهت بازیابی رمز عبور خود وارد کنید. پس از آن ایمیلی برایتان ارسال می شود در این ایمیل لینکی وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توانید رمز عبور جدید خود را ثبت کرده و وارد سایت شوید.

کاربران می توانند در بخش حساب کاربری قسمت آدرس ها ، آدرس خود را تغییر دهند.

هدف از ثبت اطلاعات در سایت ارائه خدمات بهتر به کاربر می باشد. این اطلاعات شامل نام کاربری ، رمز عبور ، نام و نام خانوادگی ، آدرس ها ، شماره تلفن همراه ، آدرس ایمیل و سفارشات در وب سایت می باشد. تمامی اطلاعات در سایت به صورت محرمانه باقی مانده و در اختیار هیچ کس قرار نمی گیرد.

با وارد کردن ایمیل و رمز عبور به حساب کاربری خود وارد شوید. در حساب کاربری بخش اطلاعات حساب کاربری می توانید اطلاعات خود مانند نام و نام خانوادگی ، نام کاربری ، ایمیل و رمز عبور خود را ویرایش کنید.

استفاده از گذره واژه قوی سبب بالا رفتن امنیت حساب کاربری در برابر هکرها و مجرمان سایبری می شود. برای ایجاد رمز عبور قوی به نکات زیر توجه کنید : ۱ – رمز عبور بهتر است حداقل دارای ۶ حرف یا بیشتر باشد ۲ – از ترکیب حرف و عدد در ساخت رمز عبور استفاده کنید ۳ – از  نمادهای مانند ! @ # $ % ^ & * در ساخت رمز عبور استفاده کنید ۴ – از انتخاب رمز عبور قابل حدس مانند سال تولد ، نام و نام خانوادگی یا اعدادی مانند ۱۲۳۴ یا ۱۱۱۱ و ….. خودداری کنید.

با ورود به سایت در هر برگه محصول گزینه ای جهت ثبت نظر در مورد کالا وجود دارد.

خیر ، مشتری باید در صورت باز شدن یا پارگی بسته از دریافت آن از مامور پست خودداری کند.

در صورت مغایرت بسته ارسال شده از نظر کیفیت و وزن با خرید انجام شده یا غیر اصل و یا دسته دوم بودن کالا ، مشتری به مدت ۲ روز فرصت دارد تا کالا را بازگردانده و وجه پرداختی را دریافت کند. امکان ارجاع کالایی که مورد پسند مشتری نیست وجود ندارد.

مسئولان سایت پالیز ایرادات مطرح شده در مورد کالا را بررسی می کنند. دلایل مرجوعی کالا مطابق با شرایط و قوانین سایت تایید یا رد می شود. در صورت تایید دلایل مرجوعی ، وجه به حساب شما باز خواهد گشت.

شما به مدت ۲ روز پس از دریافت کالا فرصت دارید تا درخواست مرجوعی کالای خود را به ما اعلام کنید.

در صورت مغایرت کالا با محصول خریداری شده مشتری به مدت ۲ روز فرصت دارد تا کالای را مرجوع کند. برای این کار مشتری با تماس با شماره های ۰۷۱ – ۵۳۲۲۱۹۰۵ یا  ۰۹۳۸۹۸۵۲۱۸۵ ، ۰۹۱۷۵۹۰۵۱۷۸ یا با رجوع به بخش گفتگوی آنلاین در گوشه سمت راست و پایین صفحه می تواند درخواست ارجاع کالا را بدهد.

در صورت تایید درخواست مرجوع کردن کالا میتوانید کالای خود را با پست برای ما ارسال نمایید. هزینه پست با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست پس از تایید توسط سایت پالیز به حساب شما واریز می‌شود.

در صورت تایید امکان بازگردانی کالا باید کالا را به همان آدرس موجود بر روی بسته پستی ارسال ارسال کنید.

شما به مدت ۲ روز پس از دریافت کالا فرصت دارید تا درخواست مرجوعی کالای خود را به ما اعلام کنید.

در صورت مغایرت کالا با محصول خریداری شده مشتری به مدت ۲ روز فرصت دارد تا کالای را مرجوع کند. برای این کار مشتری با تماس با شماره های ۵۳۲۲۱۹۰۵ – ۰۷۱ یا  ۰۹۳۸۹۸۵۲۱۸۵ ، ۰۹۱۷۵۹۰۵۱۷۸ یا با رجوع به بخش گفتگوی آنلاین در گوشه سمت راست و پایین صفحه می تواند درخواست ارجاع کالا را بدهد.

در صورت تایید درخواست مرجوع کردن کالا می توانید کالای خود را با پست برای ما ارسال نمایید. هزینه پست با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست پس از تایید توسط سایت پالیز به حساب شما واریز می‌شود.

در صورت تایید امکان بازگردانی کالا باید بسته خود را به آدرس موجود بر روی بسته پستی ارسال کنید.

پیمایش به بالا